Search

16 Dec 2008

避免戴耳環引致耳朵/耳洞發炎

我的耳朵比較易敏感,小時候只要用手觸摸耳朵,都可能令它們敏感痕癢難擋,有時什至抓破皮!

長大後"要靚",所以穿耳洞,但戴耳環容易引致耳朵/耳洞發炎、敏感痕癢, 俄羅納英雪花膏就解決了我的煩惱。 我最初用它在耳朵是因為屋企有,見說明書寫滋潤、止癢止痛、有消毒功能,好似仲寫對敏感有幫助(唔係好肯定),我冬天面部乾到紅卜卜敏感,佢都幫到,所以咪試在耳仔敏感時用,it works for me!

  1. 每次戴耳環之前用火酒消毒一下
  2. 搽點俄羅納英雪花膏o係耳珠同耳環針先至戴上耳環
我用這個方法就不會起敏感 =)

0 Comment:

Template by - Abdul Munir | Daya Earth Blogger Template